• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

بد معرفي كردن كرمانشاه به استان ضربه مي زند/كرمانشاه، استان وحدت و همدلي است

  • کد خبر : 20356
بد معرفي كردن كرمانشاه به استان ضربه مي زند/كرمانشاه، استان وحدت و همدلي است

عصر نیوز  کرمانشاه   استاندار كرمانشاه گفت: در كرمانشاه اينكه گفته شود چند كاروان از اهل تسنن و يا چند كاروان از اهل تشيع به مكه مكرمه و مدينه منوره اعزام مي شوند حرفي درستي نيست بلكه بايد بگوئيم كه زائرين اين استان، زيرا كرمانشاه، استان وحدت و همدلي است.   “بهمن اميري مقدم” در نشست […]

عصر نیوز  کرمانشاه   استاندار كرمانشاه گفت: در كرمانشاه اينكه گفته شود چند كاروان از اهل تسنن و يا چند كاروان از اهل تشيع به مكه مكرمه و مدينه منوره اعزام مي شوند حرفي درستي نيست بلكه بايد بگوئيم كه زائرين اين استان، زيرا كرمانشاه، استان وحدت و همدلي است.

 

“بهمن اميري مقدم” در نشست با كارگزاران زيارتي استان، اظهار داشت: اقدامي كه كارگزاران زيارتي در بحث اعزام زائرين به مكه مكرمه ، مدينه منوره و عتبات عاليات و انشاا.. در آينده هم كه براي سوريه انجام خواهند داد ، كاري بسيار ارزشمند و تاثيرگذار در جامعه است.

وي با تاكيد بر اين مطلب كه همه مديران موظف به تلاش و جديت مستمر براي رفع مشكلات مردم هستند، ادامه داد: در تعيين مديران تلاش خواهيم كرد كه مدير بومي براي استان انتخاب شود زيرا اين مدير براي كرمانشاه دل مي سوزاند و براي حل مشكلات جديت و پيگيري دارد.

مقام عالي استان، نگاه مثبت به استان و ظرفيت هاي آن را گامي بسيار مهم در راستاي تسريع در حل مشكلات و جذب سرمايه گذاري ها خواند و بيان داشت: متاسفانه نگاه منفي و غير منصفانه به استان مانع از پيشرفت كرمانشاه شده بنابراين همه وظيفه داريم كه خوبي هاي استان را بازگو كنيم و همواره ديد مثبت به استان داشته باشيم زيرا شان و جايگاه مردم كرمانشاه بسيار بالاست.

وي تصريح كرد: بد معرفي شدن كرمانشاه نه تنها مشكلي از استان را حل نخواهد كرد بلكه موجب فرار سرمايه ها از استان خواهد شد و هر كس خودش را متعلق به اين استان مي داند بايد كرمانشاه را با توجه به داشتن مردم خوب و مقاوم، پيشنيه تاريخي و فرهنگ غني آن معرفي كند و اين مهم منجر به جذب سرمايه گذاري در راستاي حل مشكلات بيكاري و اقتصادي استان خواهد شد.

نماينده ارشد دولت در استان گفت: بد معرفي كردن كرمانشاه به استان ضربه مي زند و عقب ماندگي ها و مشكلات ايجاد شده بواسطه همين نوع نگاهي است كه در كرمانشاه وجود دارد.

استاندار كرمانشاه با اشاره به اعزام زائرين در شب گذشته از استان به سرزمين وحي ادامه داد: متاسفانه به علت برخي از كم كاري ها كه در گذشته صورت گرفته زائرين عزيز و بزرگوار بواسطه اينكه زيرساخت هاي مناسب براي توسعه باند فرودگاه كرمانشاه شكل نگرفته نتوانستند از استان خودشان مستقيم به مدينه منوره مشرف شوند و ما از بابت اين موضوع بسيار ناراحت هستيم و مشكلي كه در سال هاي گذشته مي شد با 80 ميليارد تومان مشكل رفع شود امروز براي رفع آن بايد 380 ميليارد تومان هزينه كنيم و اگر مدير استان بومي بود اين مشكل براي كرمانشاه ايجاد نمي شد.

اميري مقدم با بيان اينكه فرودگاه محور توسعه و زمينه ساز ارتقاي استان مي باشد، گفت: فرودگاه كرمانشاه تنها فرودگاه بين المللي منطقه غرب كشور است كه نهايت تلاش خود را براي توسعه و حل مشكلات زيرساختي آن بكار گرفته ايم و انشاا.. براي سال آينده اميدواريم كه زائرين گرانقدر از همين فرودگاه به سرزمين وحي مشرف شوند.

اميري مقدم همچنين با بيان اينكه كرمانشاه استان وحدت و همدلي ها است، ادامه داد: در اعزام زائرين استان به مدينه منوره و مكه مكرمه نبايد اسم زائر اهل تسنن و اهل تشيع داشته باشيم زيرا همه يكي هستند و فرقي بين اين عزيزان وجود ندارد

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.