• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

با پزشکان متخلف کرمانشاهی فاقد دستگاه کارتخوان بر خورد می شود

  • کد خبر : 20567
با پزشکان متخلف کرمانشاهی فاقد دستگاه کارتخوان بر خورد می شود

عصر نیوز کرمانشاه : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از برخورد با پزشکان متخلف کرمانشاهی فاقد دستگاه کارتخوان خبر داد. قباد محمدی گفت: اغلب پزشکان کرمانشاهی افراد پاکدستی هستند اما برخی موارد نیز گزارش شده که در بعضی از مطب‌ها و مراکز خصوصی پزشکی، به جای استفاده از کارتخوان بیمار را مجبور به پرداخت […]

عصر نیوز کرمانشاه : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از برخورد با پزشکان متخلف کرمانشاهی فاقد دستگاه کارتخوان خبر داد.
قباد محمدی گفت: اغلب پزشکان کرمانشاهی افراد پاکدستی هستند اما برخی موارد نیز گزارش شده که در بعضی از مطب‌ها و مراکز خصوصی پزشکی، به جای استفاده از کارتخوان بیمار را مجبور به پرداخت کارت به کارت حق ویزیت خود می‌کنند.
وی افزود: درخواست کارت به کارت کردن و عدم استفاده از کارتخوان مربوط به پزشک در مراکز خصوصی درمانی و مطب پزشکان تخلف بوده و اگر بازرسان با این موارد روبه‌رو یا گزارش مردمی انجام شود با پزشک مربوطه برخورد می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: بازرسی‌های زیادی از مطب پزشکان به عمل آمده اما به دلیل شناخته شده بودن بازرسان موارد تخلف پنهان شده و منشی وانمود به استفاده از کارتخوان می‌کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: اگر همشهریان با این نوع تخلف و عدم استفاده از کارتخوان مطب در مراکز پزشکی مواجه شدند با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته تا در اسرع وقت برخورد لازم انجام شود و تاکنون نیز چند مورد گزارش و برخورد انجام شده است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.