• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

تعامل و همکاری اداره کل مذکور با دستگاههای اجرایی، امنیتی سرلوحه کاری این اداره کل قرار گیرد

  • کد خبر : 20543
تعامل و همکاری اداره کل مذکور با دستگاههای اجرایی، امنیتی سرلوحه کاری این اداره کل قرار گیرد

عصر نیوز کرمانشاه :دیدار صمیمی پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه در این دیدار، جناب آقای پور هاشمی در جمع کارمندان امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: تعامل و همکاری اداره کل مذکور با دستگاههای اجرایی، امنیتی ، انتظامی وسازمان های […]

عصر نیوز کرمانشاه :دیدار صمیمی پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه
در این دیدار، جناب آقای پور هاشمی در جمع کارمندان امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: تعامل و همکاری اداره کل مذکور با دستگاههای اجرایی، امنیتی ، انتظامی وسازمان های ذیربط را امری مهم می دانم که بایستی این موضوع در سرلوحه کاری این اداره کل قرار گیرد . ادامه سرپرست اداره کل مذکور وکارکنان آن مجموعه به تفکیک هر حوزه کاری به ارائه مختصری از نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .
حمزه سلیمانی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در این جلسه گفتند:
با همکاری و همراهی مجموعه پرتلاش و با انگیزه امور اتباع و مهاجرین خارجی برای پیشبرد اهداف عالیه و کسب جایگاه والای اداره کل مذکور در سطح وزارت کشورلحظه ای درنگ نخواهم کرد .
درپایان این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون ورود ، اقامت و تردد اتباع خارجی در استان با دستور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی تصمیمات مهمی اتخاذ گردید .

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.