• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

حمزه سلیمانی بعنوان مدیرکل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کرمانشاه منصوب شد

  • کد خبر : 20499
حمزه سلیمانی  بعنوان مدیرکل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کرمانشاه منصوب شد

عصر کرمانشاه  مراسم معارفه حمزه سلیمانی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی بعداز ظهر امروز یکشنبه ۱۲تیرماه ۱۴۰۱با حضور مهرتاش معاون توسعه مدریت و منابع استانداری کرمانشاه برگزار شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در این آیین عنوان کرد: تهیه و تدوین کتابچه و شناسنامه پناهجویان و اتباع بیگانه از لحظه […]

عصر کرمانشاه  مراسم معارفه حمزه سلیمانی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی بعداز ظهر امروز یکشنبه ۱۲تیرماه ۱۴۰۱با حضور مهرتاش معاون توسعه مدریت و منابع استانداری کرمانشاه برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در این آیین عنوان کرد: تهیه و تدوین کتابچه و شناسنامه پناهجویان و اتباع بیگانه از لحظه ورود تا خروج آنان به استان توسط اداره کل امور اتباع تنظیم و آماده شود که امید می‌رود جناب آقای سلیمانی این مهم را در نظر داشته باشند .

در ادامه حمزه سلیمانی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: چشم انداز من در این اداره کل این است که فقط مجری دستورالعمل های صادره از وزارت کشور نباشیم بلکه در کنار اجرای دستورالعمل های مذکور با ارائه طرح ها و راهکارهای کارشناسی شده اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کرمانشاه را به عنوان پایلوت کشوری به وزارت کشور معرفی نمائیم .

در این مراسم از زحمات فرهاد همتی مدیر کل سابق اتباع و مهاجرین خارجی نیز تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.