• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4433اخبار امروز : 2
1

۵۷ روستای سرپل ذهاب سیستم گاز رسانی دار هستند

  • کد خبر : 20607
۵۷ روستای سرپل ذهاب سیستم گاز رسانی دار هستند

عصر کرمانشاه  :فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: از مجموع ۱۸۵ روستای دارای سکنه این شهرستان ۵۷ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و مابقی روستا فاقد گاز هستند. صدرالله بابلی روز سه‌شنبه در جلسه ای با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در راستای رفع مشکلات گازرسانی و معارضین خطوط انتقال گاز روستاهای سرپل ذهاب این شهرستان افزود: […]

عصر کرمانشاه  :فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: از مجموع ۱۸۵ روستای دارای سکنه این شهرستان ۵۷ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و مابقی روستا فاقد گاز هستند.
صدرالله بابلی روز سه‌شنبه در جلسه ای با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در راستای رفع مشکلات گازرسانی و معارضین خطوط انتقال گاز روستاهای سرپل ذهاب این شهرستان افزود: با ا اجرای پروژه های در دست اقدام در شهرستان ۵۸ درصد روستاهای دارای سکنه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی اظهار داشت: در تعدادی از روستاهای مسیر دشت ذهاب، پشت تنگ ذهاب و بخش مرکزی در سرپل ذهاب هنوز مردم از نعمت گاز برخوردار نشدند و متاسفانه معارضین در مسیر خطوط گازرسانی وجود دارد که در این راستا به مدیرعامل گاز استان کرمانشاه و پیمانکاران تاکید می شود در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع معارضین خطوط انتقال لوله گاز اقدام کنند تا هر چه سریعتر مردم از این نعمت برخوردار شوند.
نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب در ادامه گفت: لازمه این کار پیگیری ویژه مسوولان مربوطه و مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه و همکاری اداره راه و شهرسازی است.
بابلی ادامه داد: باید اعتبارات لازم در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا به ادامه پروژه گازرسانی سرعت بخشیده شود و مسوولان در این میان تسهیل گر باشند.
وی اضافه کرد: اداره راه و شهرسازی با همکاری اداره گاز قبل از شروع فصل سرما، مشکلات سر راه خطوط انتقال گاز حل و فصل کنند تا در آینده مشکلات روستانشینان ۲ چندان نشود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.