• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4433اخبار امروز : 2
1

با اراذل و اوباش دستگیر شده برخوردی قاطع، صریح و عبرت‌آموز خواهیم داشت.

  • کد خبر : 20681
با اراذل و اوباش دستگیر شده برخوردی قاطع، صریح و عبرت‌آموز خواهیم داشت.

عصر نیوز کرمانشاه  دادستان کرمانشاه گفت: اشد مجازات در انتظار عاملین شهادت مأمور نیروی انتظامی در کرمانشاه خواهد بود و با اراذل و اوباش دستگیر شده برخوردی قاطع، صریح و عبرت‌آموز خواهیم داشت. اشد مجازات در انتظار عاملان شهادت مأمور نیروی انتظامی در کرمانشاه شهرام کرمی دادستان کرمانشاه با اشاره به شهادت یکی از نیروهای […]

عصر نیوز کرمانشاه  دادستان کرمانشاه گفت: اشد مجازات در انتظار عاملین شهادت مأمور نیروی انتظامی در کرمانشاه خواهد بود و با اراذل و اوباش دستگیر شده برخوردی قاطع، صریح و عبرت‌آموز خواهیم داشت.
اشد مجازات در انتظار عاملان شهادت مأمور نیروی انتظامی در کرمانشاه

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه با اشاره به شهادت یکی از نیروهای انتظامی استان، اظهار کرد: در شامگاه روز شنبه ۸ مرداد مأموران کلانتری ۱۵ شریعتی کرمانشاه با وصول گزارشاتی مبنی بر فروش اسلحه قاچاق و قمار در یکی از قهوه‌خانه‌های سطح شهر به این محل مراجعه می‌کنند.
وی ادامه داد: متأسفانه به محض ورود این مأموران به داخل قهوه‌خانه اراذل و اوباش حاضر در آن با مأمورین انتظامی درگیر شده که در پی آن سروان «مهدی دامن‌باغ» به شهادت رسیده و یکی دیگر از مأموران زخمی می‌شود.

دادستان کرمانشاه با اشاره به کشف چند سلاح کلت کمری غیرمجاز و ابزارآلات قمار در این قهوه‌خانه، افزود: سه نفر از اراذل و اوباش در این درگیری دستگیر شدند و مابقی همدستان آن‌ها هم تحت تعقیب قرار دارند.

وی در ادامه اعلام کرد: اشد مجازات در انتظار عاملین این حادثه خواهد بود و با اراذل و اوباش دستگیر شده برخوردی قاطع، صریح و عبرت‌آموز خواهیم داشت.

کرمی متذکر شد: همچنین به تمام مراجع انتظامی استان تأکید شده که فعالیت قهوه‌خانه‌ها را بصورت جدی‌تر تحت رصد قرار دهند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.