• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

متهمین به آدم ربائی در قصر شیرین دستگیر شدند

  • کد خبر : 20897
متهمین به آدم ربائی در قصر شیرین  دستگیر شدند

عصر کرمانشاه  :فرمانده انتظامی قصرشیرین از آزادی فرد ربوده شده توسط گروگان گیران و دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی یک فقره آدم ربایی در عملیات پلیس در این شهرستان مرزی خبر داد. سرهنگ «محمد محمدی» افزود: در پی اعلام ورود چهار فرد آدم ربا به قصد تجاوز به عنف به منزل یکی از شهروندان […]

عصر کرمانشاه  :فرمانده انتظامی قصرشیرین از آزادی فرد ربوده شده توسط گروگان گیران و دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی یک فقره آدم ربایی در عملیات پلیس در این شهرستان مرزی خبر داد.
سرهنگ «محمد محمدی» افزود: در پی اعلام ورود چهار فرد آدم ربا به قصد تجاوز به عنف به منزل یکی از شهروندان قصرشیرینی با ایجاد رعب و وحشت و اقدام به تیراندازی و ربودن یک جوان ۲۰ ساله، ماموران پلیس انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند.
وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفته و با استفاده از شگردهای پلیسی در یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان های همجوار فرد گروگان گیر دستگیر و یک قبضه اسلحه وینچستر و یک تیغه شمشیر از متهمان کشف شد که فرد ربوده شده نیز آزاد و به دلیل ضرب و شتم وارد شده به مرکز درمانی انتقال یافته و هم اکنون حال وی مساعد و رضایت بخش است.
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ۲ متهم اصلی آدم ربا دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته و ۲ متهم دیگر نیز شناسایی و مورد تعقیب هستند.
سرهنگ محمدی افزود: قصد آدم ربایان در اعترافات اولیه اختلافات شخصی و تجاوز به عنف بوده است.
وی با هشدار به افراد شرور و هنجار شکن گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و چنین حرکاتی غیرقابل تحمل بوده و شهرستان قصرشیرین محل امنی برای مجرمان نیست از این رو افرادی که مرکتب چنین اعمال شنیعی شوند باید منتظر اقدام سریع و قاطع مجموعه انتظامی و دستگاه قضا باشند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.