• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

25هزار زائر اتباع خارجی در اربعین سال ۹۸ از مرز رسمی خسروی تردد کردند

  • کد خبر : 20894
25هزار زائر اتباع خارجی در اربعین سال ۹۸ از مرز رسمی خسروی تردد کردند

عصر کرمانشاه   «محمد حیدری» روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برای تردد زائران اتباع خارجی از مرز رسمی خسروی، افزود: امسال ۲ مرز شلمچه و خسروی برای تردد اتباع خارجی لحاظ شده از این رو باید تدابیر لازم برای اعزام آن ها از مرز خسروی را لحاظ کنیم. عصر نیوز به نقل از ایرنا  وی با […]

عصر کرمانشاه   «محمد حیدری» روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برای تردد زائران اتباع خارجی از مرز رسمی خسروی، افزود: امسال ۲ مرز شلمچه و خسروی برای تردد اتباع خارجی لحاظ شده از این رو باید تدابیر لازم برای اعزام آن ها از مرز خسروی را لحاظ کنیم.
عصر نیوز به نقل از ایرنا  وی با بیان اینکه به روزهای پرکار اربعین امسال نزدیک می شویم، اظهار داشت: برای انجام مقدمات مربوط به تردد زائران اربعین حسینی تمام نیروهای نظامی، امنیتی و امدادرسان ما پای کار بودند و با شوقی مضاعف در حال آماده سازی شرایط عزیمت زوار از این مرز رسمی هستند.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: ۲۵ هزار زائر اتباع خارجی در اربعین سال ۹۸ از مرز رسمی خسروی تردد کردند که امسال نیز سه گیت برای مسیر تردد زوار خارجی لحاظ شده است.
حیدری با قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای مستقر در مرز از جمله گذرنامه، مرزبانی، پایانه خسروی و دیگر اداراتی که پای کار هستند، اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده تلاش می کنیم بهترین خدمات را به زائران از هر نژاد و کشوری که باشند ارائه دهیم.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری کرمانشاه هم در این نشست گفت: انتظار داریم ادارات و نهادهای عضو ستاد اتباع خارجی استان با تعامل بیشتر موضوع تردد احتمالی اتباع خارجی را پیگیری کنند.
«حمزه سلیمانی» افزود: امروز بازدیدی از مرز خسروی داشتیم و شرایط تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) و نحوه خدمت رسانی به آنها را بررسی کردیم.
وی با اشاره به اهمیت مراسم و همایش بزرگ اربعین حسینی افزود: تلاش همه مسوولان ارائه خدمات مناسب و مطلوب به زائران کربلای معلی است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.