• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4432اخبار امروز : 1
0

بهتر است زائران خودروهای خود را در پارکینگ‌های پیش بینی شده پارک کنند

  • کد خبر : 20945
بهتر است زائران خودروهای خود را در پارکینگ‌های پیش بینی شده پارک کنند

عصر نیوز :سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از زائران اباعبدالحسین (ع) برای شرکت در مراسم اربعین با استفاده از وسایل نقلیه شخصی وارد شهرستان قصرشیرین می‌شوند، ضروری است رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قراردهند. وی افزود: پلیس راهور با برنامه‌ریزی جامع و حضور گسترده تیم‌های […]

عصر نیوز :سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از زائران اباعبدالحسین (ع) برای شرکت در مراسم اربعین با استفاده از وسایل نقلیه شخصی وارد شهرستان قصرشیرین می‌شوند، ضروری است رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قراردهند.

وی افزود: پلیس راهور با برنامه‌ریزی جامع و حضور گسترده تیم‌های گشتی در شهر قصرشیرین مستقر هستند تا با برقراری نظم ترافیکی خدمات رسانی لازم را به زوار ارائه کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: پارک کردن خودروها در کنار خیابان و داخل کوچه‌ها و معابر عمومی باعث مسدود شدن مسیرهای تردد خودروها و شهروندان شده و عبور وسایل نقلیه عمومی و خودروهای خدمات رسان را با مشکل مواجه خواهد کرد.

حیدری بیان کرد: بهتر است زائران خودروهای خود را در پارکینگ‌های پیش بینی شده پارک کرده و همکاری‌های لازم را با مأموران داشته باشند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.