• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

دستگیری ۷ نفر از طراحان اغتشاشات در رباط کریم/بازداشت‌شدگان حوادث دیشب مشهد از سران جریانات اغتشاشگر بودند

  • کد خبر : 21023

در عصر نیوز کرمانشاه می خوانید  :بازداشت‌شدگان حوادث دیشب مشهد از سران جریانات اغتشاشگر بودند/بازداشت ۶ لیدر‌ اصلی اغتشاشات تهران/دستگیری ۷ نفر از طراحان اغتشاشات در رباط کریم بازداشت ۶ لیدر‌ اصلی اغتشاشات تهران براساس اطلاعات به دست آمده ۶ نفر از لیدر‌های اصلی اغتشاشات تهران که عضو گروه‌های تروریستی بوده‌اند طی عملیات اطلاعاتی نیروهای […]

در عصر نیوز کرمانشاه می خوانید  :بازداشت‌شدگان حوادث دیشب مشهد از سران جریانات اغتشاشگر بودند/بازداشت ۶ لیدر‌ اصلی اغتشاشات تهران/دستگیری ۷ نفر از طراحان اغتشاشات در رباط کریم

بازداشت ۶ لیدر‌ اصلی اغتشاشات تهران

براساس اطلاعات به دست آمده ۶ نفر از لیدر‌های اصلی اغتشاشات تهران که عضو گروه‌های تروریستی بوده‌اند طی عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی دستگیر شده‌اند.
نابع خبری از دستگیری چند لیدر اغتشاشات وابسته به گروه‌های تروریستی در تهران توسط نیرو‌های امنیتی خبر می‌دهند

براساس اطلاعات به دست آمده ۶ نفر از لیدر‌های اصلی اغتشاشات تهران که عضو گروه‌های تروریستی بوده‌اند طی عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی دستگیر شده‌اند.

همراه این تروریست ها چندین قبضه اسلحه کمری جهت شلیک به سمت مردم و اجرای پروژه کشته سازی و ایجاد آشوب داخلی ضبط شده است.

 

بازداشت‌شدگان حوادث دیشب مشهد از سران جریانات اغتشاشگر بودند
داوری بدون اشاره به شمار بازداشت شدگان و یا ماموران آسیب دیده گفت: یکی از ماموران انتظامی که در محدوده خیابان احمدآباد دچار آتش سوزی شده بود زنده و هم اکنون با سوختگی ۲۵ درصد در حال درمان است.
محسن داوری روز چهارشنبه در محل فرمانداری مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: معاندان همراهی مردم را ندیدند تا این که پس از واقعه مرحوم امینی شروع به تحریک احساسات مردم به خصوص نسل جوان کردند.

وی ادامه داد: دیشب در مشهد گروه های کوچک ۵۰ نفری معترض در راستای اعتراض به موضوع مرحوم امینی به خیابانها آمدند که با توجه به هوشیاری نیروهای امنیتی این تحرکات تحت رصد کامل بود.

فرماندار مشهد گفت: شب گذشته مماشات و خویشتن داری قابل توجهی از طرف نیروهای انتظامی با آشوبگران شد و از طرفی به لطف خدا هیچ حادثه ای برای هیچ یک از شهروندان و مردم عادی پیش نیامد و مراکز درمانی گزارشی از مردم آسیب دیده ندادند اما شماری از ماموران انتظامی مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته و آسیب دیده اند.

دستگیری ۷ نفر از طراحان اغتشاشات در رباط کریم

سازمان اطلاعات سپاه شهرستان رباط کریم طی اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تبعه خارجی و ۶ نفر لیدر داخلی جهت ایجاد آشوب در شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات سپاه شهرستان رباط کریم طی اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تبعه خارجی و ۶ نفر لیدر داخلی که در جهت ایجاد آشوب در شهرستان فعالیت داشتند توسط نیروهای این سازمان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: این افراد قصد داشتند با برنامه‌ریزی در روزهای آینده دست به ایجاد آشوب و به آتش کشیدن اموال عمومی و تحریک جوانان و زنان و بر هم زدن نظم عمومی شهرستان با کمک عوامل خارجی بزنند و با توطئه بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران تخم نفاق در بین مردم و حاکمیت نظام اسلامی ایجاد کنند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=21023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.