• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4432اخبار امروز : 1
0

فروش بلیط سفرهای جاده‌ای اربعین حسینی روز فروش است

  • کد خبر : 20908

عصر  کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بلیتط فرهای جاده‌ای اربعین حسینی فقط به صورت روز فروش است. عصر نیوز کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعلام کرد : زائران اربعین به تبلیغات و خبرهای در فضای غیر رسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیط به […]

عصر  کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بلیتط فرهای جاده‌ای اربعین حسینی فقط به صورت روز فروش است.

عصر نیوز کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعلام کرد : زائران اربعین به تبلیغات و خبرهای در فضای غیر رسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیط به صورت پیش فروش و یا سرویس دربستی که با هدف کلاهبرداری از زائران و کسب منافع غیرقانونی صورت می‌پذیرد، توجه نکنند و خبرها را از مبادی و مراجع رسمی و معتبر پیگیری کنند
فریبرز کرمی اظهار کرد: بلیت اتوبوس‌های بین شهری به مقصد مرزهای اربعین صرفاً به صورت روز فروش و در محل پایانه‌های مسافری باجه مرکزی فروش بلیط و یا در دفاتر فروش بلیط شهر شرکت‌های مسافری عرضه می‌شود.
وی افزود: بلیط اتوبوس صرفاً به نام زائر صادر شده و اعزام زائرین در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها ممنون بوده و با شرکت‌ها، مالکان و رانندگان خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.
کرمی اظهار داشت : زائرین و کاربران جاده‌ای حتماً قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه‌های مختلف ۱۴۱ شامل اپلیکیشن ۱۴۱، سایت مرکز مدیریت راه‌ها، شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و تلفن پاسخگوی شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه اطلاعات کامل از مسیر مورد نظر دریافت و یا انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را به اطلاع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برسانند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.