• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4433اخبار امروز : 2
1

دیدار فرماندار سرپل ذهاب با خانواده جانبازان و شهدا

  • کد خبر : 21220
دیدار  فرماندار سرپل ذهاب با خانواده جانبازان و شهدا

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت: دیدار با خانواده جانبازان و شهدا با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان سرپلذهاب با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده انتظامی و رییس بنیاد شهید شهرستان سرپلذهاب بمناسبت هفته فراجا با خانواده های شهدا و جانبازان این شهرستان دیدار بعمل آمد. عصر کرمانشاه : امام جمعه سرپلذهاب […]

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت: دیدار با خانواده جانبازان و شهدا با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان سرپلذهاب

با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده انتظامی و رییس بنیاد شهید شهرستان سرپلذهاب بمناسبت هفته فراجا با خانواده های شهدا و جانبازان این شهرستان دیدار بعمل آمد.

عصر کرمانشاه : امام جمعه سرپلذهاب حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این دیدار گفت: تلاشگران در نیروی انتظامی شبانه‌روز برای امنیت مردم تلاش می‌کنند و حضور آن‌ها در مرزها در مقابله با اشرار و ضدانقلاب و در داخل شهرها برای امنیت مردم مایه تقدیر است .

وی افزود: صبوری، استقامت و پایمردی خانواده معزز شهدا و ایثارگران، به ویژه بازماندگان شهدای مفقودالاثر ازدوران دفاع مقدس تا شهدای مدافع امنیت، قابل تحسین است که به عنوان یک الگوی عملی باید بر لوح بلند تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و حک شود.

فرماندار سرپلذهاب صدراله بابلی نیز در ادامه گفت:مقام خانواده شهدا و ایثارگران نزد خداوند متعال مقامی بلند است که حضور آنها در جامعه مایه نزول نعمت‌های فراوانی برای جامعه و ملت است. شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس و سایر شهدا با اهدای عزیزترین، شریف‌ترین و قیمتی‌ترین عنصر حیاتی خود، به دفاع از انقلاب و ایران پرداختند و هر کسی توان چنین ایثار و عملی را ندارد و کار بزرگ خانواده شهدا و ایثارگران صبوری در غم از دست دادن عزیز خود یا مجروحیت آنها است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرهنگ شاه حسینی نیز در ادامه بیان کرد: امروز وظیفه سنگینی به دوش ما نهاده شده که از آرمان های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان در آن پای نهاده اند، پاسداری کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان با توطئه های خود ما را از مسیر اصلی منحرف سازند.

وی اشاره کرد: مادران گرانقدر شهدا با تربیت و پرورش فرزندان این چنینی برای ایران اسلامی عزت و افتخار آفریدند و زحماتی که مادران برای فرزندان متحمل می شوند بسیار ارزشمند است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=21220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.