• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

دستگیری 31 سارق در کرمانشاه/کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه

  • کد خبر : 21655
دستگیری 31 سارق در کرمانشاه/کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه
ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محور تردد کامیون نفتکش شده

عصر کرمانشاه   در بسته خبری پلیس کرمانشاه خواهید خواند  دستگیری 31 سارق در کرمانشاه/کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه

– ماموران انتظامی استان در 24 ساعت گذشته (سه شنبه – 8 آذر) موفق به شناسایی و دستگیری 31 سارق شدند.

به گزارش عصر نیوز ، این 31 سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، سنقروکلیایی و کنگاور شناسایی و دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

در 24 ساعت گذشته همچنین 58 فقره سرقت کشف شد که بیشترین کشفیات در حوزه قطعات و محتویات خودرو با 16 فقره و کابل و تجهیزات انتقال برق با 11 فقره بوده است.

در این مدت و با تلاش ماموران پلیس، یک فقره سرقت منزل و یک فقره مغازه در اسلام آبادغرب، 6 دستگاه خودرو مسروقه در کرمانشاه و صحنه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز در اسلام آبادغرب کشف شد.

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه

عصر کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 5 میلیارد ریال در محور “کرمانشاه – بیستون” خبر داد.

سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون نفتکش در حال حمل و انتقال سوخت قاچاق است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محور تردد کامیون نفتکش شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس نهایتا در محور “کرمانشاه – بیستون” آن را متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های صورت گرفته 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که طبق نظر کارشناسان برابر نرخ های اعلامی FOB ارزش آن به 5 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق همواره در دستور کار پلیس بوده و جزو اولویت های کاری ماموران انتظامی است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=21655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.