• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

افزایش تولید موشک های اسکندر به میزان قابل توجهی در روسیه

  • کد خبر : 21730

عصر کرمانشاه  به گزارش اسپوتنیک، روسیه تولید موشک های اسکندر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.معاون اول مدیر روستخ ولادیمیر آرتیاکوف در این خصوص اطلاع داد. وی بیان داشت: «این موشک کاملا کارآمد است، بسیار روان، دقیق و درست کار می کند. در اینجا باید توجه داشت که تعداد این پرتابگرها و مهمات […]

عصر کرمانشاه  به گزارش اسپوتنیک، روسیه تولید موشک های اسکندر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.معاون اول مدیر روستخ ولادیمیر آرتیاکوف در این خصوص اطلاع داد.
وی بیان داشت: «این موشک کاملا کارآمد است، بسیار روان، دقیق و درست کار می کند. در اینجا باید توجه داشت که تعداد این پرتابگرها و مهمات افزایش چشمگیری داشته است.»
وی افزود: امسال حجم تولید برخی از مدل های تانک ده برابر و تولید مهمات و گلوله ده ها و صدها برابر شده است.
آرتیاکوف گفت که روسیه در استفاده از پهپادهای شناسایی و پهپادهای کامیکازه در خطوط درگیری از اوکراین پیشی گرفته است.بایدن: معامله هسته ای با ایران مرده ست، اما آنرا اعلام نمی کنیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری Axios، جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعتراف کرد که معامله هسته ی با ایران دیگر مرده، اما از اعلام رسمی در این خصوص خودداری کرد.
سخنان بایدن در ویدئوی گفتگوی وی با مردم “در حاشیه” گردهمایی انتخاباتی ضبط شده است که در تاریخ 4 نوامبردر کالیفرنیا برگزار شد.
رئیس جمهور ایران احتمالا دز پاسخ به مهاجران ایرانی که از وی می خواستند “هیچ معامله با ملاها نکنند” اعلام کرد: “این (معامله) مرده ولی ما این را اعلام نمی کنیم”.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=21730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.