• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

افزایش ۴۰ کرسی نمایندگی مجلس در کمیسیون امور داخلی/ سهم کرمانشاه یک کرسی

  • کد خبر : 21875
افزایش ۴۰ کرسی نمایندگی مجلس در کمیسیون امور داخلی/ سهم کرمانشاه یک کرسی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در این نشست ضمن تعیین محدوده های جدید حوزه های انتخابیه، تعداد افزایش نمایندگان برای استان‌های مختلف مشخص شد. این مطلب صرفا مصوبه کمیسیون بوده و باید در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد. عصر کرمانشاه علی حدادی  با […]

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در این نشست ضمن تعیین محدوده های جدید حوزه های انتخابیه، تعداد افزایش نمایندگان برای استان‌های مختلف مشخص شد. این مطلب صرفا مصوبه کمیسیون بوده و باید در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد.
عصر کرمانشاه علی حدادی  با اشاره به نشست عصر امروز (یکشنبه، 18 دی ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار این جلسه مبنی بر بررسی نهایی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرائی، گفت: در این جلسه افزایش تعداد چهل نماینده صورت گرفت و محدوده حوزه‌های انتخابیه تعیین شد.

بر این اساس برای آذربایجان غربی یک نفر، اصفهان 2 نفر، البرز 3 نفر، بوشهر یک نفر، شهرستانهای تهران 4 نفر قطعی و 2 نفر ذخیره، چهارمحال و بختیاری یک نفر، خراسان جنوبی یک نفر، خراسان رضوی 2 نفر، خراسان شمالی یک نفر، خوزستان 2 نفر، سیستان و بلوچستان 3 نفر، فارس 2 نفر، قزوین یک نفر، قم یک نفر، کردستان یک نفر، کرمان 3 نفر، کرمانشاه یک نفر، گلستان یک نفر، مازندران یک نفر، مرکزی یک نفر، هرمزگان 2 نفر، یزد 2 نفر و لرستان یک نفر به تعداد کرسی نمایندگان این استان‌ها افزوده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گفتنی است این مطلب صرفا مصوبه کمیسیون بوده و باید در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گرفته و به تأیید شورای نگهبان برسد تا سپس دولت آن را اجرا کند./

 

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=21875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.