• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

جلسات قرارگاه آب کرمانشاه باید به صورت برنامه محور دنبال شود.

  • کد خبر : 22332
جلسات قرارگاه آب کرمانشاه باید به صورت برنامه محور دنبال شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش همگان در مدیریت مصرف آب، گفت: جلسات قرارگاه آب کرمانشاه باید به صورت برنامه محور دنبال شود. عصر کرمانشاه   شصت و یکمین جلسه قرارگاه آب شرب استان کرمانشاه بعد از ظهر شنبه به ریاست طهماسب نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تشکیل شد. […]

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش همگان در مدیریت مصرف آب، گفت: جلسات قرارگاه آب کرمانشاه باید به صورت برنامه محور دنبال شود.

عصر کرمانشاه   شصت و یکمین جلسه قرارگاه آب شرب استان کرمانشاه بعد از ظهر شنبه به ریاست طهماسب نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در این نشست با تأکید بر اهمیت پیگیری و رفع مشکلات بخش آب، اظهار کرد: همه باید در بحث آب و رفع مشکلات این بخش خود را مسئول بدانیم.

وی افزود: باید با حساسیت و احساس مسئولیت برای حل مشکلات بخش آب و تنش آبی تلاش کنیم و این را وظیفه محض دستگاه‌هایی چون آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای ندانیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: جلسات قرارگاه آب شرب باید برنامه محور باشد.

گفتنی است، استفاده از پساب به جای آب شرب و آب خام برای آبیاری فضای سبز توسط شهرداری، برخورد با انشعابات غیرمجاز و تدوین چشم انداز آبی استان در قالب سند سازگاری با کم آبی نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بودند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=22332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.