• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

کرمانشاه برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می‌شود/نصب المان‌های نوروزی و نورپردازی در میادین اصلی شهر

  • کد خبر : 22290
کرمانشاه برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می‌شود/نصب المان‌های نوروزی و نورپردازی در میادین اصلی شهر

عصر کرمانشاه   شهردار کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت   :  کرمانشاه برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می‌شود  شهردار کرمانشاه از آغاز اجرای طرح پاکسازی و فضاسازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی طی روزهای آینده خبر داد. عصر کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر نادر نوروزی در نشست ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به […]

عصر کرمانشاه   شهردار کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت   :  کرمانشاه برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می‌شود  شهردار کرمانشاه از آغاز اجرای طرح پاکسازی و فضاسازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی طی روزهای آینده خبر داد.

عصر کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر نادر نوروزی در نشست ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به برنامه‌های شهرداری کرمانشاه برای نوروز پیش رو، افزود: نصب المان‌های نوروزی و نورپردازی در میادین اصلی شهر از جمله اقداماتی است که اجرا خواهیم کرد.  وی ادامه داد: همچنین برای این ایام در ورودی‌های شهر و مناطق هشت گانه شهرداری سفره‌های هفت سین نمادین برپا خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه بازسازی سرویس های بهداشتی، کاشت نهال و توسعه فضای سبز و پاکیزگی و فضاسازی شهر را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای استقبال از میهمانان نوروزی اعلام کرد.  وی خاطرنشان کرد: در بحث اسکان مسافرین نوروزی هم هرساله با پر شدن ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی، در محل پارک شاهد کمپ‌هایی را برای اقامت میهمانان نوروزی برپا می کنیم که امسال نیز این مسئله در دستور کار قرار دارد.

نوروزی از برنامه ریزی برای راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر در ایام نوروز خبر داد و گفت: طبق برنامه دو اتوبوس گردشگری به همراه یک راهنمای گردشگری برای این ایام در نظر گرفته شده و با هتل‌ها هم صحبت کرده‌ایم تا مسافرین نوروزی را از این خدمات مطلع کنند.

وی از اجرای طرحی گردشگری در محله فیض آباد با مشارکت میراث فرهنگی خبر داد و گفت: بزودی یک پروژه گردشگری را اجرا خواهیم کرد تا در نوروز مورد بازدید گردشگران قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=22290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.