• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

۵ کیلومتر لوله قاچاق سوخت در بندرلنگه کشف شد/ مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان قطع شد

  • کد خبر : 22307

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف و انهدام ۵ کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل بندرلنگه خبر داد. عصر کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با استفاده از منابع اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان برای انتقال سوخت قاچاق اقدام به مخفی کردن […]

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف و انهدام ۵ کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل بندرلنگه خبر داد.

عصر کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با استفاده از منابع اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان برای انتقال سوخت قاچاق اقدام به مخفی کردن یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق در زیر ماسه‌های دریا کرده اند.

وی افزود: بلافاصله پس از کسب این خبر مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از دقایقی جستجو در محل موفق شدند این خط لوله را که از زیر ماسه‌های ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود را شناسایی کنند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: قاچاقچیان این خط لوله را از ساحل به عمق ۵کیلومتری دریا کشیده و از آن طریق سوخت را از ساحل به شناورهای متخلف انتقال می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان بندرلنگه با هوشیاری موفق شدند این خط لوله را از ساحل بیرون کشیده و مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان را قطع کنند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=22307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.