• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

با هدف افزایش امنیت اجتمایی و کاهش بزهکاری منازل مخروبه محله آقا جان تخریب می شود

  • کد خبر : 22926

عصر کرمانشاه:معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت :با هدف افزایش امنیت اجتمایی و کاهش بزهکاری منازل مخروبه محله آقا جان با حضور نماینده دادستان ،نیروی انتظامی ،و کارکنان شهرداری به صورت کامل تخریب شد. برومند نامداری با اشاره به اینکه تخریب این منازل خواست شهروندان ساکن در محله آقاجان بوده است افزود […]

عصر کرمانشاه:معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت :با هدف افزایش امنیت اجتمایی و کاهش بزهکاری منازل مخروبه محله آقا جان با حضور نماینده دادستان ،نیروی انتظامی ،و کارکنان شهرداری به صورت کامل تخریب شد.
برومند نامداری با اشاره به اینکه تخریب این منازل خواست شهروندان ساکن در محله آقاجان بوده است افزود :متاسفانه این مخروبه ها به مکان تجمع معتادان متجاهر و ارازل واوباش تبدیل شده بود که علاوه بر مخدوش کردن چهره محله آقاجان، ناامنی هایی را برای سایر ساکنان ایجاد کرده بود .
وی تصریح کرد : نخاله های منازل تخریب شده به مکانی که از قبل تعیین شده بود انتقال داده شد
نامداری افزود :توسط شهرداری و با مشارکت فرمانداری ،گروه های مردم نهاد ،بهزیستی ،فرمانداری و نیروی انتظامی در راستای ارتقا امنیت اجتمایی و زیبا سازی شهری در آینده نزدیک نزدیک برنامه های متعددی درحوزه اجتمایی وخدماتی در محله آقا جان اجرا میشود محله آقا جان یکی از مناطق حاشیه نشین و کمتر برخوردار شهر کرمانشاه است .

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=22926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.