• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

شهرداری کرمانشاه از جوانان مستعد ورزشی حمایت خواهد کرد

  • کد خبر : 22928
شهرداری کرمانشاه از جوانان مستعد ورزشی حمایت خواهد کرد

دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در مدرسه منصوبی با تبریک روز معلم، از حمایت دانش آموزان و جوانان مستعد ورزشی تا کسب قهرمانی خبر داد. عصر کرمانشاه ؛ دکتر نوروزی در جمع جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان شهر اظهار داشت: در ارتباط با توسعه ی بحث خطیر ورزش همگانی، اداره ورزش و تفریحات سالم […]

دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در مدرسه منصوبی با تبریک روز معلم، از حمایت دانش آموزان و جوانان مستعد ورزشی تا کسب قهرمانی خبر داد.

عصر کرمانشاه ؛ دکتر نوروزی در جمع جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان شهر اظهار داشت: در ارتباط با توسعه ی بحث خطیر ورزش همگانی، اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری اداره آموزش و پرورش و هیئت همگانی تربیت بدنی اقداماتی را دستور کار قرار داده است.
وی که در مدرسه منصوبی و در مراسم ورزش همگانی دانش آموزی که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیئت همگانی استان انجام گرفته بود صحبت می کرد، افزود: برپایی مسابقات ورزش محلات و ورزش مدارس از جمله برنامه هایی است که در حال برگزاری است و در نظر داریم کسانی که در این مسابقات توفیق پیدا کنند را حمایت نماییم.
شهردار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: بر خود وظیفه می دانیم برای آنکه فرزندان شهرمان، صاحب مدال شوند و پرچم کشور را به اهتزاز درآورند از استعدادهای امروز به نحو شایسته پشتیبانی کنیم.
وی ابراز داشت: خوشبختانه استقبال خوبی از برنامه های ورزشی شهرداری از سوی همشهریان کرمانشاهی شده و امروز می بینیم که در ایستگاه های ورزش های صبحگاهی شهرداری در بوستان ها و پارک های شهر، تعداد زیادی از همشهریان عزیز خانم ها و آقایان شرکت دارند.
شایان ذکر است؛ در این مراسم که مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران ورزشی، شهرداری و آموزش و پرورش نیز حضور داشتند از نفرات برتر این مسابقات با اهدای جوائزی تجلیل گردید.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=22928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.