• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

کرمانشاه صاحب دو دستگاه سیم تریلر شد

  • کد خبر : 22826
کرمانشاه صاحب دو دستگاه سیم تریلر شد

شهردار کرمانشاه از خرید دو دستگاه سیم تریلر حمل زباله خبر داد. عصر کرمانشاه ، دکتر نادر نوروزی اظهار کرد: باتوجه به نیاز شهر کرمانشاه و تجهیز امکانات حمل زباله، دو دستگاه سیم تریلر به مبلغ 50 میلیارد ریال خریداری و در اختیار سازمان مدیریت پسماند شده است. وی افزود: بیش از یک دهه نیازمند […]

شهردار کرمانشاه از خرید دو دستگاه سیم تریلر حمل زباله خبر داد.

عصر کرمانشاه ، دکتر نادر نوروزی اظهار کرد: باتوجه به نیاز شهر کرمانشاه و تجهیز امکانات حمل زباله، دو دستگاه سیم تریلر به مبلغ 50 میلیارد ریال خریداری و در اختیار سازمان مدیریت پسماند شده است.

وی افزود: بیش از یک دهه نیازمند این دستگاه بودیم که اکنون با تلاش همکاران خریداری شد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه تصریح کرد: سیم تریلر ویژه جمع آوری، انتقال و ذخیره زباله در ایستگاه ها است که این دو دستگاه توان حمل 70 تن زباله با ظرفیت پرس و تخلیه زباله را داراست.

نوروزی ادامه داد: از ویژگی های بارز دستگاه سیم تریلر، تسهیل در امر جمع آوری زباله و انتقال آسان به مراکز بازیافت، عدم نیاز به سکوهای پرهزینه قبلی و استفاده از این دستگاه در هر نقطه دلخواه از کلان شهرهاست.

وی در پایان گفت: تجهیز امکانات مورد نیاز مجموعه مدیریت شهری جهت خدمت بهتر به شهروندان همواره مورد توجه بوده و پیش از این نیز یک دستگاه خودروی آتش نشانی مجهز به پله 32 متری با مبلغ 53 میلیارد تومان خریداری و تحویل سازمان آتش نشانی شده است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=22826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.