• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

همکاری سه کشور اروپایی با آمریکا برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران

  • کد خبر : 23053
همکاری سه کشور اروپایی  با آمریکا برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران

وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که کشورش در حال همکاری با سه کشور اروپایی برای مقابله با اقدام‌های ایران است. عصر کرمانشاه ، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که […]

وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که کشورش در حال همکاری با سه کشور اروپایی برای مقابله با اقدام‌های ایران است.

عصر کرمانشاه ، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که کشورش در حال همکاری با سه کشور اروپایی برای مقابله با اقدام‌های ایران است.

به گزارش ایلنا، بلینکن که در اجلاس امنیتی اندیشکده «اسپن» صحبت می‌کرد، بدون اشاره به بدعهدی کشورش در قبال برجام گفت که ما نگرانی‌های زیادی در مورد ایران داریم. ما نگران هستیم که هرچه در چارچوب برجام در خصوص برنامه هسته‌ای ایران اعمال می‌شد، اکنون دیگر اجرا نمی‌شود و ایران روند تولید مواد شکافت‌پذیر برای سلاح هسته‌ای را تسریع کرده است.

وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود، افزود که تلاش ما این بود که زمان گریز هسته‌ای ایران را به بیشتر از یک سال برگردانیم، اما بعد از برچیده شدن برجام اکنون این زمان به چند هفته رسیده است.

 

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.