• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

کشف 100 میلیارد ریال خشکبار قاچاق در کرمانشاه

  • کد خبر : 23087
کشف 100 میلیارد ریال خشکبار قاچاق در کرمانشاه

عصر  کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پاسگاه چهارزبر در عملیاتی موفق به توقیف یک دستگاه کامیون حامل 13 تن خشکبار قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در محور کرمانشاه شدند. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی حاجیان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پاسگاه چهارزبر کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون […]

عصر  کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پاسگاه چهارزبر در عملیاتی موفق به توقیف یک دستگاه کامیون حامل 13 تن خشکبار قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در محور کرمانشاه شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی حاجیان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پاسگاه چهارزبر کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در محور اسلام آبادغرب -ماهیدشت در حال تردد است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون مذکور شده و طی عملیاتی آن را متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون توقیفی، 13 تن بادام هندی و بادام درختی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به 100 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار حاجیان در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: راننده به مراجع قضائی معرفی و کامیون توقیفی نیز به پارکینگ منتقل شد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.