• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

از طرحهای پژوهشی مدیریت شهری استقبال می کنیم

  • کد خبر : 23108
از طرحهای پژوهشی مدیریت شهری استقبال می کنیم
خوشبختانه شهرداری کرمانشاه در راستای اطاعت از فرامین و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی از شرکت های دانش بنیان که در رابطه با مدیریت شهری پژوهش و تحقیق انجام میدهند حمایت می کند.

عصر کرمانشاه جلسه شورای پژوهش شهرداری با حضور دکتر نوروزی ، معاونین و اعضای شورای پژوهش شهرداری برگزار گردید.
شهردار کرمانشاه در این جلسه گفت: اگر پیوست هر طرح و پروژه ای پژوهش باشد و در خصوص آن مطالعه و تحقیق لازم صورت گرفته باشد قطعاً آن طرح بصورت بهتر و کامل تری اجرایی خواهد شد.
دکتر نوروزی افزود: شهرداری کرمانشاه از طرح ها و پروژه های پژوهشی که با مدیریت شهری مرتبط باشد استقبال و از آن حمایت خواهد کرد، در همین راستا نیز شورای پژوهش شهرداری را طی دو سال اخیر با حضور اساتید خبره و متخصص دانشگاهی فعال کردیم تا با تعامل و رایزنی از چنین طرح‌هایی حمایت کند و خوشبختانه این موضوع هم مورد استقبال قرار گرفته است.
شهردار کرمانشاه ادامه داد: پژوهش و تحقیق اساس و پایه هر پروژه و طرحی است و این آمادگی را داریم که طرحها و تحقیقات این چنینی را دریافت و پس از بحث و تبادل نظر در این مورد، آن را اجرایی کنیم.
دکتر نوروزی در پایان گفت: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه در راستای اطاعت از فرامین و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی از شرکت های دانش بنیان که در رابطه با مدیریت شهری پژوهش و تحقیق انجام میدهند حمایت می کند.
شایان ذکر است در این جلسه شورای پژوهش شهرداری کرمانشاه تعدادی از طرحها و پروژه های پژوهشی ارائه شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.