• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابجایی ۳ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه صورت گرفت

  • کد خبر : 23206
توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابجایی ۳ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه صورت گرفت

عصر کرمانشاه   :معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۴ ماهه سال‌جاری، ۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای از استان کرمانشاه جابجا شده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه محمد […]

عصر کرمانشاه   :معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۴ ماهه سال‌جاری، ۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای از استان کرمانشاه جابجا شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه محمد احمدی گفت: طی ۴ ماهه سال‌جاری، ۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است و از دیگر اقدامات در حوزه حمل و نقل کالا بازدید و بررسی مستمر از وضعیت پایانه بار جهت بهبودی و اصلاح وضعیت موجود است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۱ هزار حوله صادر و تعداد بارنامه ها صادر شده نیز ۱۹۰ هزار است.

احمدی افزود: بیشتر تناژ جابجایی کالا در سطح استان کرمانشاه  ، مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۱ میلیون و ۸۷۸ هزار تن است و سیمان ۳۰۹ هزار تن کالای اصلی جابجا شده است.

وی عنوان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه: سیمان بصورت کیسه ای و فله، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک‌معدنی، پلی اتیلن، سنگ‌سنگبری و کود اوره می باشد.

محمد احمدی درباره تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا گفت: ۲۰ هزار و ۸۸ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان(کامیون) حمل و نقل کالای برون‌شهری ۱۴ هزار و ۲۶۷ خودرو است.

وی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی اطلاع دهند.

 بیشتر بخوانید

https://asrekermanshah.ir/1402/05/%d8%aa%d8%b1%d8%af%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86-%d8%b2%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b9%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%b5%d9%84/

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.