• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
2

تکذیب صدور مجوز از سوی شورای مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه برای کشت گیاه ماری جوانا در دانشگاه رازی

  • کد خبر : 23236
تکذیب صدور مجوز از سوی شورای مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه برای کشت گیاه ماری جوانا در دانشگاه رازی

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت: خبر صدور مجوز از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای کشت ماری‌جوانا در دانشگاه رازی کرمانشاه کذب است. کیوان گل آوری:در خصوص صدور مجوز برای کشت گیاه ماری‌جوانا در دانشگاه رازی اظهار کرد: در تاریخ ۲۱ مرداد ماه نامه‌ای به معاون فضای فناوری […]

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت: خبر صدور مجوز از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای کشت ماری‌جوانا در دانشگاه رازی کرمانشاه کذب است.

کیوان گل آوری:در خصوص صدور مجوز برای کشت گیاه ماری‌جوانا در دانشگاه رازی اظهار کرد: در تاریخ ۲۱ مرداد ماه نامه‌ای به معاون فضای فناوری از سوی دانشگاه رازی کرمانشاه ارسال شد.

وی افزود: مندرجات در نامه اینچنین است که یک تیم به سرپرستی یکی از اساتید دانشگاه رازی طرح تحقیقاتی درباره گیاه ماری‌جوانا دارد و تقاضا کردند که مجوز کشت این گیاه را صادر کنیم.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که ۲ الی سه ماه قبل از ارسال این نامه به مرکز ما، بدون مجوز و هماهنگی و به صورت خودسرانه و غیر قانونی به کشت این گیاه اقدام کردند.

این مسئول ابراز کرد: پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده و باید در برابر انتشار اخبار کذب پاسخگو باشند.

وی تأکید کرد: از هیچ مرجعی هیچگونه مجوزی برای کشت گیاه ماری‌جوانا در دانشگاه رازی کرمانشاه صادر نشده و ادعاهای مطرح شده صحت ندارد.

گل‌آوری خاطرنشان کرد: ما این حق را داریم که از باب تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب پیگیری قضایی و شکوائیه برای این موضوع داشته باشیم.

 

منبع خبر آنلاین

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.