• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

عملیات نصب ۲۳ گیت گذرنامه در پایانه مرزی خسروی-مرز منذریه شروع شد

  • کد خبر : 23222
عملیات نصب ۲۳ گیت گذرنامه در پایانه مرزی خسروی-مرز منذریه شروع شد

عصر کرمانشاه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ️آغاز عملیات نصب ۲۳ گیت گذرنامه در پایانه مرزی خسروی-مرز منذریه در ورودی خاک عراق خبر داد. فریبرز کرمی ظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی (ع) عملیات نصب ۲۳ گیت چهار کاربره در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک […]

عصر کرمانشاه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ️آغاز عملیات نصب ۲۳ گیت گذرنامه در پایانه مرزی خسروی-مرز منذریه در ورودی خاک عراق خبر داد.
فریبرز کرمی ظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی (ع) عملیات نصب ۲۳ گیت چهار کاربره در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک عراق مرز منذریه آغاز شده است.

️وی افزود: در حال حاضر در پایانه مرزی خسروی ۵۸ گیت آماده خدمات رسانی به زوار اربعین هستند و با توجه به پیش بینی‌های انجام شده ۱۶ گیت نیز برای پشتیبانی و مواقع اضطراری در نظر گرفته شده که در صورت افزایش جمعیت این گیت‌ها نیز برای خدمات رسانی به زوار فعال می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات در تردد زائران در پایانه مرزی خسروی در اربعین سال گذشته تعداد کم و عدم کارایی گیت‌های عراقی بود که امسال با پیگیری استانداری کرمانشاه و همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۲۳ گیت با چینش جدید و انجام عملیات زیرسازی و ساخت فونداسیون در حال نصب است و پیش‌بینی می‌شود امسال با اضافه شدن گیت‌های ایست بازرسی و گذرنامه در ورودی خاک عراق مشکلی از لحاظ ایجاد ازدحام و جمعیت به وجود نیاید.

کرمی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حسینی باشیم، گفت: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی‌ها نیز در حال انجام بوده تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت‌تر و بهتری به زوار کربلا ارائه دهیم.

 

 بیشتر بخوانید

https://asrekermanshah.ir/1402/05/%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%db%b1%db%b1-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%88%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82/

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.