• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه دستگیر شدند

  • کد خبر : 23135

  عصر کرمانشاه    شاهپور کرمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روز گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر […]

 

عصر کرمانشاه    شاهپور کرمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روز گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به ۲ زن حرمت شکن تذکر محترمانه می‌دهند اما از سوی آنها و یک مرد که به همراه آنها بوده مورد هتک حرمت شدیدی قرار می‌گیرند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: این موضوع جریحه دار شدن احساسات امت شهید پرور کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان را به دنبال داشته و خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضائی با عوامل این حرمت شکنی شده اند.

کرمی تاکید کرد: در این راستا به محض اطلاع دادسرای عمومی و انقلاب استان از این ماجرا دستورات لازم به ضابطین دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی داده شد تا سریعاً وارد عمل شده تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با انجام رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل هتاکی که سه نفر بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.