• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

مصرف ۳۴۴ هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 23246
مصرف ۳۴۴ هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
ز ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۴۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و ۳۳ کیلومتر از راه های روستایی روکش رگلاژی و رویه نهایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۳۴۴ هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه استفاده شده است.
به گزارش عصر  کرمانشاه فریبرز کرمی بیان کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه از محورهای اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) است از ابتدای سال‌جاری تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ بصورت امانی و پیمانی ۳۴۴ هزار تن آسفالت جهت بهسازی و روکش آسفالت در محورهای استان کرمانشاه مصرف شده است.
وی گفت: در محورهای مواصلاتی استان، ۲۸۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی و رویه‌نهایی انجام شده است.
کرمی درباره انجام عملیات آسفالتی در بزرگراه کربلا که یکی از اصلی ترین محورهای تردد زوار عتبات عالیات است گفت: در ۲۰۴ کیلومتر از محور شریانی بزرگراه کربلا عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است که با توجه به تلاش های شبانه روزی همکاران از برنامه هدف جلوتر هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۴۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و ۳۳ کیلومتر از راه های روستایی روکش رگلاژی و رویه نهایی انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره دیگر اقدامات آسفالتی انجام شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون گفت: ۳۳ کیلومتر روکش حفاظتی (اسلاری سیل)، ۳۲ کیلومتر ساخت و آسفالت راه‌های روستایی، ۴۲ کیلومتر لکه گیری آسفالتی، درزگیری پلیمری ۱۴۱ هزار متر و ۷۰ چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعه ای به صورت امانی انجام شده است.
فریبرز کرمی در پایان افزود: تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی ۳۳۰ هزار تن، تناژ آسفالت مصرفی به صورت امانی ۱۴ هزار تن و تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی و امانی ۳۴۴ هزار تن است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.