• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان کرمانشاه

  • کد خبر : 23582
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات  عمرانی ورزش و جوانان کرمانشاه

عصر کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات بخش عمرانی ورزش و جوانان کرمانشاه، گفت: اعتبار جذب شده نباید برگشت بخورد. منوچهر حاتمی با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی حوزه ورزش و جوانان در سال گذشته، اظهار کرد: از مجموع این اعتبارات ۷۰ درصد مربوط به […]

عصر کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات بخش عمرانی ورزش و جوانان کرمانشاه، گفت: اعتبار جذب شده نباید برگشت بخورد.

منوچهر حاتمی با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی حوزه ورزش و جوانان در سال گذشته، اظهار کرد: از مجموع این اعتبارات ۷۰ درصد مربوط به بخش استانی و ۳۰ درصد نیز از اعتبارات ابلاغ ملی بوده است.

وی با تاکید بر صرف اعتبارات در ۲ بخش بازسازی، تکمیل و بهره برداری پروژه‌ها، افزود: مبلغ ۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی لحاظ و همگی جذب شده که از این میزان فعلاً مبلغ ۴۴ میلیارد تومان تخصیص داده شد اما باید توجه داشت که این مبلغ همگی صرف پروژه‌های عمرانی شود و هیچ مقداری از آن برگشت نخورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه مهلت جذب اعتبارات در بخش عمرانی تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام شد به منظور جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مشخص شده تعداد ۴۵ پروژه عمرانی در حوزه‌های زیرساختی، مرمتی، توسعه‌ای و تکمیلی تعریف شده که باید مورد توجه قرار گیرند.

حاتمی در پایان تاکید کرد: با وجود پرسه طولانی مدت برای جذب اعتبارات لحاظ شده اما با پیگیری‌های بسیار این اعتبارات در زمان مناسب و مقرر تخصیص داده شد تا در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش استان مشکل و خللی ایجاد نشود.

منبع  مهر

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.