• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان اسلام آبادغرب

  • کد خبر : 23697
آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان اسلام آبادغرب

عصر کرمانشاه  رضا داودی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه مراسم،آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: پروژه‌های متعدد آبرسانی در استان وجود دارد که در حال حاضر تعداد بسیار زیادی توسط سپاه در حال انجام است که در قرارداد اول با سپاه ۳۴۱ روستا آبرسانی خواهد شد. وی، از آبرسانی […]

عصر کرمانشاه  رضا داودی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه مراسم،آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: پروژه‌های متعدد آبرسانی در استان وجود دارد که در حال حاضر تعداد بسیار زیادی توسط سپاه در حال انجام است که در قرارداد اول با سپاه ۳۴۱ روستا آبرسانی خواهد شد.

وی، از آبرسانی به ۲۰۰ روستا تا پایان سال‌جاری خبرداد و گفت: در تفاهم‌نامه دوم با سپاه آبرسانی به ۵۱۱ روستا انجام خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آبرسانی ۸۶۰ روستا تا پایان یک دوره ۳ ساله به اتمام می‌رسد و تنش آبی روستاهای کرمانشاه بعد از اجرایی شدن این پروژه برطرف می‌شود.

ویبا بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های آبرسانی ۶۲۰ روستا در حال انجام است، گفت: ۶۰ روستا از این تعداد مربوط به شهرستان اسلام‌آباد غرب است که در تفاهمنامه دوم لحاظ شده است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.