• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
2

آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی هرسین

  • کد خبر : 23642
آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی هرسین

عصر کرمانشاه  ابوطالب ایتوندی فرماندار ظهر یکشنبه در بازدید از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی از آسفالت راه‌های دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد. به گفته وی آسفالت محور چشمه کبود به دورآباد به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که […]

عصر کرمانشاه  ابوطالب ایتوندی فرماندار ظهر یکشنبه در بازدید از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی از آسفالت راه‌های دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
به گفته وی آسفالت محور چشمه کبود به دورآباد به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که مسیر دسترسی روستاهای دورآباد و جلوگیرنگه را به مرکز دهستان چشمه کبود تسهیل می‌کند.
فرماندار شهرستان هرسین ادامه داد: بخشی از عملیات راهسازی و بهسازی این مسیر سه کیلومتری به علت صعب‌العبور بودن توسط اداره راهداری انجام شد و سپس برای ادامه عملیات به پیمانکار سپرده شد.
بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت باقیمانده پروژه مسیر چشمه کبود به کله هو به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های فرماندار هرسین در بازدید از پروژه‌های راه روستایی بود.
بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی آزان وازآن – برآفتاب به طول ۱.۷ کیلومتر، چشمه کبود – سرخوند به طول پنج کیلومتر و مسیر دسترسی به روستای قشلاق دریاچه به طول ۲ کیلومتر در حال بهسازی و آسفالت است که این همه تلاش و اجرای پروژه‌های حوزه راه از گذشته تا حال بی سابقه بوده است

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.