• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر برگزار شد/

  • کد خبر : 23832
آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر برگزار شد/

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و فرماندار این شهرستان برگزار شد. در این مراسم از زحمات دکتر محی الدین امینی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان روانسر تقدیر و دکتر علی اکبر مظفری به عنوان مدیر این شبکه معرفی گردید. دکتر شکیبا معاون بهداشتی […]

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر محی الدین امینی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان روانسر تقدیر و دکتر علی اکبر مظفری به عنوان مدیر این شبکه معرفی گردید.

دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه: از فرماندار که با تمام وجود از سلامت مردم حمایت می کند بسیار تشکر میکنم و از ایشان تقاضا میکنیم که همچنان‌ به حمایتهای خود از بهداشت و درمان ادامه دهند.

دکتر محی الدین امینی از مدیران اخلاق مدار و کار بلد هستند و از تلاشهای صادقانه ای که برای ارتقای سلامت در مدت تصدی سمت مدیر شبکه بهداشت درمان روانسر داشتند تشکر می کنیم.

دکتر علی اکبر مظفری نیز از پزشکان تلاشگر استان کرمانشاه هستند وتجربه های ارزنده ای در بحث بهداشت و درمان در شهرستان کامیاران بدست آورده اند و از امروز نیز سکان شبکه بهداشت و درمان روانسر به ایشان محول می شود.

یکی از کارهایی که دکتر مظفری باید در دستور کار خود قرار دهد غربالگری بیماریهای غیر واگیر مانند دیابت، فشار خون، سرطان سینه و… می باشد.

خوشبختانه بیماریهای واگیر علی رغم اهمیت بالا و مهم بودنشان از نظر شیوع تنها ۲۲٪ از مرگ و میرها را به خود اختصاص داده و ۷۸٪ از مرگ و میرها مربوط به بیماریهای غیر واگیر مانند دیابت، فشار خون و غیره میباشد.

همان گونه که در زمان تصدی دکتر امینی شاخص ها در وضعیت مطلوبی قرار داشتن ضمن تقدیر از دکتر مظفری درخواست میکنم برای حفظ و بهبود این شاخص ها تمام توان خود را بکار گیرد.

از زحمات دکتر محی الدین امینی که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان داشتند تشکر می کنم و امیدوارم دکتر علی اکبر مظفری نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و به انتظارات مردم در شهرستان روانسر به بهترین نحو پاسخ دهند.

مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر:

از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر امینی در پیشبرد اهداف نظام سلامت به ویژه پیگیری راه اندازی بیمارستان روانسر قدردانی می نمایم .

در سال های اخیر شاهد ایجاد زیرساختهای بهداشتی و درمانی در شهرستان بودیم و بحث توریسم درمانی نیز یکی از ظرفیت های منطقه اورامانات است که امیدوارم مورد توجه مسئولان دانشگاه قرار گیرد.

برای دکتر مظفری آرزوی موفقیت دارم ، بی شک ایشان نیز منشا خیر بوده و در راستای ارتقا شاخص های بهداشتی درمانی شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان تأثیرگذار خواهند بود.

 

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.