• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

رئیس جمهور روز پنجشنبه به استان کردستان سفر می‌کند/انتظار ۱۸ ساله کردستانی‌ها محقق می شود

  • کد خبر : 23846
رئیس جمهور روز پنجشنبه به استان کردستان سفر می‌کند/انتظار ۱۸ ساله کردستانی‌ها محقق می شود

– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه به کردستان سفر می کنند. مهدی رمضانی  اظهار داشت: رئیس جمهور محترم به همراه اعضای هیأت دولت روز پنجشنبه به کردستان سفر می‌کنند و تا روز جمعه مهمان مردم خون گرم این دیار هستند. وی […]

– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه به کردستان سفر می کنند.

مهدی رمضانی  اظهار داشت: رئیس جمهور محترم به همراه اعضای هیأت دولت روز پنجشنبه به کردستان سفر می‌کنند و تا روز جمعه مهمان مردم خون گرم این دیار هستند.

وی افزود: رئیس جمهور کشورمان در این سفر روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح در میدان آزادی سنندج با مردم این شهرستان دیدار خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در این سفر دو روزه انتظار ۱۸ ساله کردستانی‌ها محقق و کردستان به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.

رمضانی از افتتاح فرودگاه سقز نیز خبر داد و بیان داشت: افتتاح فرودگاه سقز هم یکی دیگر از ابرپروژه‌هایی است که به همت دولت سیزدهم به سرانجام رسید و همزمان با این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به دیگر طرح‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: افتتاح سدهای چراغ‌ویس سقز، سیازاخ دیواندره، امیر آباد و رمشت در کامیاران و پایاب سد گاران مریوان نیز در سفر رئیس جمهور به کردستان افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: همچنین در این سفر تصفیه‌خانه دیواندره، سالن ۱۲۰۰ نفری بانه و پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سنندج به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.