• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

پاک سازی پل‌ها و آب‌رو‌های محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 23644
پاک سازی پل‌ها و آب‌رو‌های محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

رييس اداره نگهداری ابنيه راه های اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پاک سازی و تنقيه آب روها در محورهای شريانی و غيرشريانی جهت جلوگيری از وقوع سيلاب خبر داد. به گزارش عصر کرمانشاه قدرت اله کرمی گفت: با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب و جلوگیری از صدمات وارده […]

رييس اداره نگهداری ابنيه راه های اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پاک سازی و تنقيه آب روها در محورهای شريانی و غيرشريانی جهت جلوگيری از وقوع سيلاب خبر داد.

به گزارش عصر کرمانشاه قدرت اله کرمی گفت: با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب و جلوگیری از صدمات وارده به ابنیه راه‌ها پاک سازی و تنقيه آب‌رو‌ها در محورهای شريانی و غيرشريانی در ۶ ماهه سال‌جاری انجام شده است.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۱۱۹ عمليات پاک سازی و لايروبی دهنه ورودی و خروجی آب راه‌ها جهت مقابله با سیلاب ها طی ۶ ماهه سال‌جاری انجام شده است.

قدرت اله کرمی درباره احداث پل در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه گفت: طی ۶ ماهه سال‌جاری، ۱۲ پل جدید احداث و ۶۸ پل نیز تعریض شده است.

وی افزود: ۲۰۲ مورد تعمیر رادیه و برید یا ترمیم دیوار کوله و دستک انجام و نرده های ۱۱۰ پل نیز رنگ آمیزی شده است.

رییس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، ۱۲۵ مورد تنظیم بستر رودخانه‌ها در محل ورودی و خروجی پل‌های بزرگ، ۲۷۲ مورد بازدید از پل‌های بزرگ و ۱۷۱ مورد تنقیه آب رو‌های کوچک طی ۶ ماهه نخست امسال انجام شده است.

قدرت اله کرمی در پایان افزود: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از نظر نگهداری؛ حساسیت زیادی دارند که بی توجهی به آن خسارات زیادی‌ خواهد داشت..

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.