• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

پرونده بازسازی مدارس مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در مهرماه ۱۳۹۸ بسته شد

  • کد خبر : 23742
پرونده بازسازی مدارس مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در مهرماه ۱۳۹۸ بسته شد

عصر کرمانشاه  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه؛ در پی انتشار اظهارات اخیر نماینده محترم مردم شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، حاوی مطالب درخصوص تحصیل دانش آموزان در کلاس های کانکسی پس از زلزله سال ۱۳۹۶ جهت تنویر افکار عمومی مطالب زیر به استحضار […]

عصر کرمانشاه  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه؛ در پی انتشار اظهارات اخیر نماینده محترم مردم شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، حاوی مطالب درخصوص تحصیل دانش آموزان در کلاس های کانکسی پس از زلزله سال ۱۳۹۶ جهت تنویر افکار عمومی مطالب زیر به استحضار می رساند.
در زلزله آبان ماه ۱۳۹۶ شهرستان سرپل ذهاب تعداد ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس در مناطق زلزله زده استان آسیب دید که پس از وقوع زلزله ۱۳۹۶ تعداد  ۳۹۶ پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی در سطح استان و این مناطق با ۱۶۸۷ کلاس درس و زیربنای ۱۷۰ هزار مترمربع احداث، تخريب و بازسازي، تكميل و مقاوم سازي نموده و به بهره برداري رسیده است.
در شهرستان سرپل ذهاب تعداد ۳۲ مدرسه شهری و روستایی آسیب دید که پس از زلزله تعداد ۶۳ مدرسه با ۳۳۸ کلاس درس از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین ساخته و به بهره برداری رسیده است.
درخصوص مدارس پیش ساخته تعداد ۱۴۵ مدرسه بالای ۱۰ تا ۱۵ دانش آموز در سطح استان وجود دارد. که عملیات اجرایی آن ها آغاز شده که از این تعداد در شهرستان سرپل ذهاب ۱۲ مدرسه در دست اجرا است، قطعا اقدامات انجام شده اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با کمک خیرین و اعتبارات دولتی درخصوص احداث ۱۲۰۰ کلاس درس در ۱۲۰۰ روز پس از وقوع زلزله برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به دانش آموزان این مرز و بوم است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.