• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

کلنگ کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر چمران کنگاور به زمین زده شد

  • کد خبر : 23639

عصر کرمانشاه  : مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص گفت : این کلینیک در شان مردم شهرستان نبود و با پیگیری های صورت گرفته توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی با دکتر رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کلینیک صورت گرفت ، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت […]

عصر کرمانشاه  : مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص گفت : این کلینیک در شان مردم شهرستان نبود و با پیگیری های صورت گرفته توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی با دکتر رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کلینیک صورت گرفت ، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت این پروژه و ارائه خدمات درمانی لازم به مردم شهرستان اختصاص یافت.

کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران کنگاور یکی از پروژه های بسیار مهم دانشگاه علوم پزشکی است ، به این دلیل که شهرستان کنگاور فاقد کلینیک ویژه بود با تلاش های مسئولان دانشگاه مجوز ساخت کلینیک در این شهرستان گرفته شد.

امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته در سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد و مردم عزیز شهرستان کنگاور از خدمات این کلینیک بهره مند گردند.

گستردگی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد در سایر دستگاه ها نیست و مسئولان دانشگاه در راستای فراهم ساختن امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم استان بی وقفه در تلاش هستند

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.