• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

ارتش اسرائیل کشتی‌های جنگی خود را در دریای سرخ مستقر کرد

  • کد خبر : 23850

عصر کرمانشاه  : ارتش اسرائیل برای اولین بار از سامانه دفاع موشکی «پیکان» برای رهگیری یک «تهدید هوایی» بر فراز دریای سرخ استفاده کرد که گمان می‌رود یک موشک بالستیک بوده باشد. روز سه‌شنبه، حوثی‌ها گفتند که از زمان شروع جنگ حماس و اسرائیل در 7 اکتبر، سه حمله پهپادی و موشکی به سمت اراضی […]

عصر کرمانشاه  : ارتش اسرائیل برای اولین بار از سامانه دفاع موشکی «پیکان» برای رهگیری یک «تهدید هوایی» بر فراز دریای سرخ استفاده کرد که گمان می‌رود یک موشک بالستیک بوده باشد.
روز سه‌شنبه، حوثی‌ها گفتند که از زمان شروع جنگ حماس و اسرائیل در 7 اکتبر، سه حمله پهپادی و موشکی به سمت اراضی اشغالی انجام داده‌اند.

ارتش اسرائیل برای اولین بار از سامانه دفاع موشکی «پیکان» برای رهگیری یک «تهدید هوایی» بر فراز دریای سرخ استفاده کرد که گمان می‌رود یک موشک بالستیک بوده باشد.

تزاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی اسرائیل، روز سه‌شنبه گفت که حملات انصارالله غیرقابل تحمل است، اما در پاسخ به این سوال که اسرائیل چگونه ممکن است پاسخ دهد، از توضیح بیشتر خودداری کرد.
انصارالله بخش‌هایی از یمن از جمله پایتخت، صنعا را در بیش از 1500 کیلومتری اسرائیل تحت کنترل دارند.

اسرائیل می‌گوید که موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده از منطقه دریای سرخ از 7 اکتبر تاکنون، یا سرنگون شده‌اند یا به مقصد نرسیده‌اند.

اسرائیل گفت که انصارالله پشت حمله پهپادی در 27 اکتبر بودند که باعث انفجار در دو شهر مصر در دریای سرخ شد و گفت که هدف پهپادها اسرائیل بوده است.

به طور جداگانه، سفیر اسرائیل در مسکو گفت که علی‌رغم بیانیه (جنبش انصارالله) تل‌آویو با یمن در جنگ نیست.

الکساندر بن زاوی در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس روسیه گفت: «ما علیه هیچ کشوری اعلان جنگ نکرده‌ایم.»

وی اضافه کرد: «بله ما علیه حماس اعلام جنگ کرده‌ایم اما علیه یمن نه؛ علی‌رغم آنکه یمن در فهرست کشورهای متخاصم با ما قرار دارد.»

 

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.