• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

ارتش اوکراین با گلوله های حاوی فسفرمنطقه حفاظت شده کینبرن را نابود می کند

  • کد خبر : 23953
ارتش اوکراین با گلوله های حاوی فسفرمنطقه حفاظت شده کینبرن را نابود می کند

عصر نیوز  یک سرباز نیروی مسلح روسیه گفت که نیروهای مسلح اوکراین قصد دارند با فسفر سفید منطقه حفاظت شده کینبرن را نابود کنند. یک سرباز تیپ شناسایی روسیه “دنیپر” به اسپوتنیک گفت که ارتش اوکراین با گلوله های حاوی فسفر سفید، عمدا منطقه حفاظت شده طبیعی در منطقه زبانه ساحلی کینبرن را هدف قرار […]

عصر نیوز  یک سرباز نیروی مسلح روسیه گفت که نیروهای مسلح اوکراین قصد دارند با فسفر سفید منطقه حفاظت شده کینبرن را نابود کنند.
یک سرباز تیپ شناسایی روسیه “دنیپر” به اسپوتنیک گفت که ارتش اوکراین با گلوله های حاوی فسفر سفید، عمدا منطقه حفاظت شده طبیعی در منطقه زبانه ساحلی کینبرن را هدف قرار می دهد و نیروهای رژیم کی یف نیز در آنجا از مهمات خوشه ای استفاده می کنند.
یک افسر اطلاعاتی روسیه گفت: فسفر. آن را با فسفر سوزاندند. این روی زبانه ساحلی ​​کینبرن است. آنها اغلب جنگل را می سوزانند و مواضع ما را آشکار می کنند. تا پس از آن با توپخانه حمله کنند. این کار را انجام می دهند فسفر می اندازند، مردم می توانند، مثلاً، فرار کنند، و آنها شروع به پرتاب گلوله ها از توپخانه می کنند. آنها به شدت زیاد می سوزانند. در واقع، یک ذخیره گاه طبیعی در آنجا وجود دارد.

این سرباز نیروی مسلح روسیه معتقد است که به دلیل استفاده ارتش اوکراین از فسفر، ذخایر طبیعی و حیوانات موجود در آن خسارات جبران ناپذیری را متحمل می شوند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.