• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

با جدیت پیگیر مطالبات پرستاران هستیم/و قدردان زحمات تک تک این عزیزان هستیم.

  • کد خبر : 24012
با جدیت پیگیر مطالبات پرستاران هستیم/و قدردان زحمات تک تک این عزیزان هستیم.

عصر کرمانشاه دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه اظهار داشت :با جدیت پیگیر مطالبات پرستاران هستیم آنچه که در این جلسه این مدیر اظهار داشت و در ادامه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه پرستاران دلسوز و زحمتکش تبریک گفت و گفت و […]

عصر کرمانشاه دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه اظهار داشت :با جدیت پیگیر مطالبات پرستاران هستیم

آنچه که در این جلسه این مدیر اظهار داشت

و در ادامه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه پرستاران دلسوز و زحمتکش تبریک گفت و گفت و قدردان زحمات تک تک این عزیزان هستیم.

مجموعه دانشگاه قشر پرستاران را ویژه می‌بیند و پیگیر مطالبات به حق آنها می باشد.

محمدی توضیح داد  حضور حداکثری همکاران در تجمعات سراسری علیه رژیم غاصب صهیونیست نشان از بینش بالای کادر درمان می باشد ، محکومیت این جنایات وحشیانه وظیفه همه ماست.

وی گفت  پروژه های بسیار خوبی طی ۲ سال گذشته به بهره برداری رسیده که حاصل تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان دانشگاه می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت  یکی از پروژه های مهم دانشگاه راه اندازی پت اسکن بیمارستان امام رضا(ع) است که به زودی وارد مدار خدمت به بیماران می شود.

محمد در پایان گفت  در بخش دولتی تنها ۵ دستگاه پت اسکن وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته یک دستگاه پت اسکن به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.