• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

به صورت موقت تردد در گردنه تته ممنوع شده

  • کد خبر : 24030
به صورت موقت تردد در گردنه تته ممنوع شده

 عصر کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به دلیل اختلال در دید، به صورت موقت تردد در گردنه تته ممنوع شده است.  فریبرز کرمی با اشاره به وقوع مه غلیظ و برف و کولاک در گردنه تته در محور پاوه به مریوان اشاره کرد و گفت: به دلیل اختلال در […]

 عصر کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به دلیل اختلال در دید، به صورت موقت تردد در گردنه تته ممنوع شده است.

 فریبرز کرمی با اشاره به وقوع مه غلیظ و برف و کولاک در گردنه تته در محور پاوه به مریوان اشاره کرد و گفت: به دلیل اختلال در دید، تردد به صورت موقت در این محور ممنوع شده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت بارش‌ها در گردنه تته شدید است و با توجه به وجود مه غلیظ و تداوم بارش‌ها و کولاک، گردنه تته محور سروآباد نودشه پاوه تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که قصد تردد از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر سروآباد- هورامان- هجیج- پاوه به عنوان جایگزین استفاده کنند.

کرمی بیان کرد: سامانه فعال بارشی از شب گذشته وارد استان کردستان شده و تا روز سه شنبه فعالیت دارد.

گفتنی است، گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد و با توجه به سخت گذر بودن آن، امکان برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.