• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

توقیف ۳۲۷ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه

  • کد خبر : 24078
توقیف ۳۲۷ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه

عصرکرمانشاه- رئیس پلیس استان کرمانشاه از توقیف ۳۲۷ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه طی آبان ماه امسال خبر داد. سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: طرح برخورد با خودروهای متخلف از جمله خودروهایی که فاقد پلاک و پلاک مخدوش بوده و یا در ارقام آن دستکاری شده در استان آغاز گردیده است. […]

عصرکرمانشاه- رئیس پلیس استان کرمانشاه از توقیف ۳۲۷ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه طی آبان ماه امسال خبر داد.

سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: طرح برخورد با خودروهای متخلف از جمله خودروهایی که فاقد پلاک و پلاک مخدوش بوده و یا در ارقام آن دستکاری شده در استان آغاز گردیده است.

وی افزود: در این طرح که از ابتدای آبان آغاز شده همچنین با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد کنند و یا با حرکات نمایشی باعث اخلال در نظم ترافیکی شوند و نیز خودروهایی که در وضعیت فنی و ظاهری آنها نظیر دستکاری ارتفاع تغییر ایجاد شود برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سردار حاجیان با بیان اینکه پلاک خودرو هویت آن محسوب می‌شود، تصریح کرد: برابر قانون تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر ممنوع و در صورت مشاهده حتماً توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین دستکاری در ارقام پلاک و استفاده از پلاک غیر را برابر ماده ۷۲۰ قانون مزاجات اسلامی جرم دانست و گفت: قانونگذار از ۶ ماه تا یکسال حبس برای فرد متخلف مجازات تعیین کرده است.

وی افزود: در طرحی که از ابتدای آبان آغاز شده تا پایان این ماه ۳۲۷ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند و ۱۶ نفر نیز به دلیل دستکاری در ارقام پلاک به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان در پایان گفت: طی تعامل با دستگاه قضائی، خودروهای فاقد پلاک به مدت یک ماه به صورت سیستمی و فیزیکی توقیف خواهند شد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.