• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

قاتل مادر و دختر گیلان‌غربی توسط پلیس کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب جنایت دستگیرشدند

  • کد خبر : 23989
قاتل مادر و دختر گیلان‌غربی توسط پلیس کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب جنایت دستگیرشدند

عصرکرمانشاه – فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری گیلانغربی کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب جنایت خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسر و مادرهمسرش و زخمی کردن پدر همسرش کرده بود. عصر کرمانشاه به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه (۲۴ آبان) […]

عصرکرمانشاه – فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری گیلانغربی کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب جنایت خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسر و مادرهمسرش و زخمی کردن پدر همسرش کرده بود.

عصر کرمانشاه به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه (۲۴ آبان) وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان گیلان‌غرب به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد ، جوانی حدودا ۲۸ ساله پس از وقوع اختلاف شدید با همسر و اعضای خانواده اش ابتدا به سراغ وی و پدر همسرش رفته و پس از آن هم به سراغ مادر همسرش رفته و به سمت آن ها تیراندازی کرده است.

سردار حاجیان افزود: بر اثر این تیراندازی که در دو محله جداگانه اتفاق افتاد همسر و مادر همسر عامل تیراندازی به ضرب گلوله وی کشته شدند و پدر همسرش نیز به شدت زخمی و روانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: یا دریافت این اطلاعات کار اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی پلیس برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد تا اینکه ماموران توانستند با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از روستاهای گیلان‌غرب شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سردار حاجیان ادامه داد: ماموران پلیس همچنین در بازرسی از مخفیگاه قاتل دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاشینکف ، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به اعتراف فرد قاتل به ارتکاب قتل همسر و مادر همسرش و زخمی کردن پدر همسرش، از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی های تکمیلی از این فرد توسط پلیس ادامه دارد.

بشتر بخوانید

چهار هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه دستگیر شدند

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.