• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

لژیونر پرسپولیس برای تقابل با رونالدو

  • کد خبر : 24041
لژیونر پرسپولیس برای تقابل با رونالدو

نبیل باهویی با پشت سر گذاشتن مصدومیتش می‌تواند سرخ‌ها را در بازی با النصر همراهی کند. عصر کرمانشاه  به گزارش همشهری آنلاین، ماجرای کلافه‌کننده جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس در این فصل نیز ادامه پیدا کرد و پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن اسامی گوناگون در نهایت نبیل باهویی سوئدی با آماری […]

نبیل باهویی با پشت سر گذاشتن مصدومیتش می‌تواند سرخ‌ها را در بازی با النصر همراهی کند.

عصر کرمانشاه  به گزارش همشهری آنلاین، ماجرای کلافه‌کننده جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس در این فصل نیز ادامه پیدا کرد و پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن اسامی گوناگون در نهایت نبیل باهویی سوئدی با آماری نه چندان دلگرم کننده به پرسپولیس پیوست‌.

این بازیکن پیش از بازی رفت سرخ‌ها با النصر به تهران رسید، اما سرماخوردگی طولانی مدت و سپس دور بودن از فرم بدنی مناسب برای مسابقه باعث شد چند هفته زمان ببرد تا او به لیست پرسپولیس اضافه شود.
این بازیکن پس از چند بازی حضور به عنوان یار تعویضی مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال تاجیکستان فیکس شد، اما نتوانست گلی بزند و بدون دستاورد و تاثیر خاصی زمین را ترک کرد.

با این حال او در بازی با سپاهان به علت مصدومیت از لیست پرسپولیس خط خورد و با توجه به احتیاط‌های پزشکی در بازی تدارکاتی مقابل نساجی نیز حضور نداشت.

نبیل باهویی حالا پیش از اعزام به عربستان با پشت سر گذاشتن مصدومیت در اختیار کادرفنی قرار دارد و باید دید در صورت بازی کردن می‌تواند مقابل ستاره‌های النصر کاری از پیش ببرد یا خیر.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.