• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آبرسانی به مجتمع «تراب» اسلام آباد

  • کد خبر : 23981
پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آبرسانی به مجتمع «تراب» اسلام آباد

عصر کرمانشاه رضا داودی گفت : پروژه آبرسانی به مجتمع تراب با ۲۵ روستا واقع در شهرستان اسلام آباد غرب با ۸۰ درصد پیشرفت در حال انجام است. وی افزود: برای تأمین پروژه آبرسانی آب شرب ۲۵ روستای این مجتمع با ۲ هزار و ۹۸ خانوار، احداث ۱۳ باب مخزن با مجموع حجم ۲ هزار […]

عصر کرمانشاه رضا داودی گفت : پروژه آبرسانی به مجتمع تراب با ۲۵ روستا واقع در شهرستان اسلام آباد غرب با ۸۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی افزود: برای تأمین پروژه آبرسانی آب شرب ۲۵ روستای این مجتمع با ۲ هزار و ۹۸ خانوار، احداث ۱۳ باب مخزن با مجموع حجم ۲ هزار و ۴۶۰ متر مکعب، ساخت ۵ باب ایستگاه پمپاژ، اجرای خط انتقال به طول ۴۹ هزار و ۵۶۹ متر و شبکه توزیع به طول ۶ هزار و ۶۵۰ متر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش لوله گذاری، این پروژه بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است به طوری که تاکنون اجرای ۴۱ هزار متر از لوله گذاری خط انتقال و ۵ هزار متر از شبکه توزیع آن تکمیل شده است.

داودی بیان کرد: از ۲۵ روستای این مجتمع، عملیات اجرایی آبرسانی به دو روستای امیرآباد و تراب تاکنون به پایان رسیده و این دو روستا وارد مدار بهره برداری شده اند.

منبع مهر

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.