• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

چهار هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه دستگیر شدند

  • کد خبر : 23907
چهار هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه  دستگیر شدند

سردار مهدی حاجیان در همایش جامع امنیت محله محور شهرستان سنقروکلیایی، اظهار کرد: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هر کسی به هر بهانه‌ای بخواهد از آن عبور کند با واکنش قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد. عصر کرمانشاه:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  گفت  :طی  هفت ماه سپری شده از سال بیش از چهار […]

سردار مهدی حاجیان در همایش جامع امنیت محله محور شهرستان سنقروکلیایی، اظهار کرد: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هر کسی به هر بهانه‌ای بخواهد از آن عبور کند با واکنش قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

عصر کرمانشاه:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  گفت  :طی  هفت ماه سپری شده از سال بیش از چهار هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ معتاد متجاهر نیز از سطح شهرها و روستاها جمع آوری به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به رشد چشمگیر دستگیری سارقان، ادامه داد: در همین راستا سرقت‌های مهم مانند منزل، مغازه، خودرو و … ۱۸ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز طرح امنیت محله محور در استان خبر داد و گفت: اگر جامعه و شهری ایمن می‌خواهیم باید کار را از محلات شروع کنیم.

سردار حاجیان بیان کرد: در طرح امنیت محله محور، ریش سفیدان و معتمدان و مردم نقش مهمی را عهده دار هستند و از آنها می‌خواهم که به پلیس در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت کمک کنند تا شاهد برچیده شدن حضور مجرمان از محله و شهر و دیارمان باشیم.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.