• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

کارگاه ملی نقاشی خیابانی «هنر راویان غزه» در کرمانشاه آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 23880
کارگاه ملی نقاشی خیابانی «هنر راویان غزه» در کرمانشاه آغاز به کار کرد

عصر کرمانشاه  سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز به کار کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان “هنر راویان غزه” به منظور حمایت از کودکان غزه در کرمانشاه خبر داد. پوریا جلالی با اشاره به برگزاری سه روزه این کارگاه گفت: این کارگاه از امروز (۱۳ آبان) آغاز به کار کرده […]

عصر کرمانشاه  سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز به کار کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان “هنر راویان غزه” به منظور حمایت از کودکان غزه در کرمانشاه خبر داد.

پوریا جلالی با اشاره به برگزاری سه روزه این کارگاه گفت: این کارگاه از امروز (۱۳ آبان) آغاز به کار کرده و تا روز (۱۵ آبان) ادامه دارد.

وی افزود: در این کارگاه ملی ۲۵ نقاش از ۱۷ استان کشور حضور داشته و به هنرنمایی در خیابان های اصلی شهر کرمانشاه می پردازند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هنرمندان حاضر در این کارگان در دو نقطه شهر کرمانشاه – میدان فردوسی و بلوار نوبهار – مستقر شده و در حضور مردم به خلق آثار خود می پردازند.

وی با اشاره به برگزیدن عنوان “هنر راویان غزه”برای این کارگاه ملی گفت: آثار خلق شده در این کارگاه با محوریت موضوع کودکان غزه است و در تلاش هستیم تا با زبان هنر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه و بویژه کودکان آن نشان دهیم.

 

به گفته سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، آیین اختتامیه این کارگاه ساعت ۱۶ روز ۱۵ آبان ماه در محل آمفی تئاتر کتابخانه امیر کبیر کرمانشاه برگزار می شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.