• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

کشف ۱۲ میلیارد ریال لاستیک احتکاری در اسلام آبادغرب

  • کد خبر : 23873
کشف ۱۲ میلیارد ریال لاستیک احتکاری در اسلام آبادغرب

عصر کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله لاستیک احتکاری به تعداد ۳۷۶ حلقه و به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد. سردار محمد رستمی اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب از وجود یک انبار محل احتکار لاستیک خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور […]

عصر کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله لاستیک احتکاری به تعداد ۳۷۶ حلقه و به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

سردار محمد رستمی اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب از وجود یک انبار محل احتکار لاستیک خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار در یکی از نقاط شهر اسلام آباد غرب شده و پس هماهنگی با مقام قضائی و همراهی بازرسان اداره صنعت و معدن شهرستان بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سردار رستمی با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام گرفته ۳۷۶ حلقه لاستیک خودرو احتکاری کشف شد، افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.