• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

استاندار کردستان خواستار اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس برای مقابله با مواد مخدر شد

  • کد خبر : 24232
استاندار کردستان خواستار اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس برای مقابله با مواد مخدر شد

اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح مقابله با مواد مخدر نه در زمانی خاص بلکه باید به صورت مستمر و همیشگی در استان باید پیگیری و دنبال شود. عصر کرمانشاه به نقل از مهر  وی با اشاره به اینکه […]

اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح مقابله با مواد مخدر نه در زمانی خاص بلکه باید به صورت مستمر و همیشگی در استان باید پیگیری و دنبال شود.

عصر کرمانشاه به نقل از مهر  وی با اشاره به اینکه مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها باید از آلوده شدن به مواد مخدر حفاظت شوند، افزود: نیاز است اولیای مدارس و معلمان در سطح مدرسه به این مهم توجه کنند.

استاندار کردستان خواستار اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس برای مقابله با مواد مخدر شد و بیان کرد: دستگاه‌های مختلف و خانواده‌ها نیز باید به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

زارعی کوشا آلوده‌کردن دانش‌آموزان و دانشجویان به مواد مخدر را یک زنگ خطر جدی خواند و بیان کرد: ممکن است این اتفاق از سوی معاندان اتفاق بیفتد بنابراین باید مانع اهداف دشمنان و معاندان باشیم و در چارچوب قانون مجازات اسلامی، با کسانی که به دنبال آلوده کردن مدارس و دانشگاه‌ها هستند، با نگاه تشدید مجازات برخورد شود.

وی اضافه کرد: آلوده کردن مدارس و مراکز آموزشی به مواد مخدر یک نوع جرم فرهنگی و امنیتی است و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید با حساسیت و جدیت روی این موضوع متمرکز شوند.

ساماندهی کمپ بانوان در سنندج و راه‌انداری کمپ ماده ۱۶ در شهرستان‌های کردستان نیز از دیگر مواردی بود که استاندار کردستان بر آنها تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.