• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

ثبت نام متقایان حج عمره از روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در دفاتر زیارتی استان

  • کد خبر : 24206
ثبت نام متقایان حج عمره از روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در دفاتر زیارتی استان

عصر کرمانشاه کریمی خو مدیر حج و زیارت استان در همایش آموزشی ،توجیهی ثبت نام عمره مفرده در حج و زیارت استان کرمانشاه اعلام داشت :هزینه سفر عمره در ۱۰گروه قیمتی از ۴۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود‌. وی با بیان اینکه اولویت‌های۱ تا ۱۵۰ در مرحله […]

عصر کرمانشاه کریمی خو مدیر حج و زیارت استان در همایش آموزشی ،توجیهی ثبت نام عمره مفرده در حج و زیارت استان کرمانشاه اعلام داشت :هزینه سفر عمره در ۱۰گروه قیمتی از ۴۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود‌.
وی با بیان اینکه اولویت‌های۱ تا ۱۵۰ در مرحله نخست می‌توانند برای تشرف به عمره اقدام کنند، افزود: از روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۱ صبح متقاضیانی که دارای اولویت‌های مذکور هستند میتوانند برای ثبت نام به دفاتر زیارتی و یا سامانه عمره مراجعه کنند و پیش ثبت نام انجام دهند.
مدیر حج و زیارت افزود: افراد دارای اولویت در روز پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح ثبت‌نام قطعی انجام داده و گروه قیمتی و تاریخ اعزام و همچنین شرکت مجری را انتخاب و با حضور در شرکت زیارتی منتخب ادامه مراحل ثبت‌نام را انجام خواهند داد و ۴۸ساعت فرصت واریز هزینه سفر تعیین گردیده است که مدت زمان سفر ۱۰ روز شامل ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه خواهد بود و ظرفیت کاروان‌های عمره ۹۰ تا ۱۶۷ نفره در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.